Səfərov Cavid Ramil oğlu 1 sentyabr 1997-ci ildə
Ağdaş şəhərində anadan olub. Cavidlə söhbətimiz çox maraqlı alınıb. O, özü
haqqında danışanda onu dinləmək çox böyük zövq verir insana. Caviddən adının mənasını
və bu adı ona kimin verdiyini soruşanda Cavid bu barədə fəxrlə danışdı. Onun
sözlərinə görə bu adı ona babası verib – böyük mütəfəkkirimiz, dahi Cavidin əziz
xatirəsi ilə bağlı olaraq. Cavid bildirdi ki, sevimli babası hələ Cavid beşinci sinifdə oxuyanda vəfat edib,
adı ona babasında yadigar qalan tək şeydir. Buna görə də yaşadığı ömür yolunda
həmişə Cavid adını doğrultmağa çalışacaq.
Cavid ilk təhsilinə 2004-cü ildə Ağdaş şəhər 3
saylı orta məktəbin 1c sinfində başlayıb, 2008-ci ildə isə Ağdaş şəhər
M.Şeyxzadə adına THT təmayüllü gimnaziyanın beşinci sinfinə qəbul olub. Məktəbəqədərki
dövrdə Cavidin ən sevimli məşğuliyyəti rəsm olub. Uşaqlıqdan bu sahəyə böyük
marağı olduğundan, əvvəllər təxminən heçə bərabər olan əl qabiliyyətini getdikcə
inkişaf etdirib, əlindən gələni əsirgəməyib. Məktəb həyatına başlayanda isə bu
qabiliyyətini artıq təkmilləşdirib. Təxminən yeddi - səkkizinci siniflərdə oxuyanda artıq istənilən bir nümunəyə
baxmaqla onun rəsmini asanlıqla çəkə bilib, müəllimi də onun rəsmlərini bəyənib.
Hətta müəllimi onun çəkdiyi rəsmlərin toplandığı albomu özü ilə götürərək digər
siniflərdəki şagirdlərə nümunə göstərib. Cavidin fikrincə, gözəl rəsm çəkməyinin
əsas səbəbi yorulmadan öz üzərində işləməsi olub. Cavid məktəbə getməzdən əvvəl
yazıb – oxumağı bacarmayıb. Bunları yalnız məktəbdə öyrənib. İlk vaxtlarda
uğurlu alınmasa da getdikcə yüksək səylə öz üzərində işləməsi öz bəhrəsini
verib, tədricən sinifdəki yaşıdlarını qabaqlaya bilib. 2015-ci ildə M.Şeyxzadə
adına THT təmayüllü gimnaziyanın məzunu
olub, TQDK – nın keçirdiyi qəbul imtahanında 681 bal toplayaraq Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyasına qəbul
olub. Təhsildən əlavə məşğuliyyətlərindən
biri məsciddə ərəb əlifbasını öyrənməsi olub, bundan sonra o müstəqil şəkildə
Qurani – Kərimi oxumağı öyrənib. Məsciddə uşaqlar arasında dini biliklər üzrə
keçirilən kiçik, həvəsləndirici yarışlarda iki dəfə yoldaşlarını qabaqlayaraq
birinciliyə layiq görülüb, buna görə də müxtəlif dini kitablarla
mükafatlandırılıb.
İxtisası ilə bağlı maraq Caviddə 10-cu sinifdə
oxuyanda yaranıb. O vaxta qədər isə həkimlik, hüquqşünaslıq və digər
ixtisaslara marağı olub. Amma sonradan hiss edib ki, Dövlət İdarəçilik işlərində
olması onun daha yaxşı nəticələr əldə etməsinə şərait yaradacaq. Gələcəkdə vətənimiz
Azərbaycan üçün, onun inkişafı, dirçəlməsi, gələcəkdə tam inkişaf etmiş bir
dövlət olması üçün əlindən gələni edəcəyinə söz verib. Məqsədlərinə, arzularına
çatmaq üçün təbii ki, gözəl, yüksək dərəcəli ali təhsil almaq lazımdır. Beləliklə,
Cavid qarşısına məqsəd qoyub ki, idarəçilik işlərində ona ən yaxşı təhsili verə
biləcək universitetə daxil olsun və o, bunu bacarıb – Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyasına qəbul olub. Doqquzuncu
sinifdən etibarən bu Akademiyaya qəbul olmağı qarşısına məqsəd qoyub. Əvvəllər
“Dövlət və Bələdiyyə idarəetməsi” ixtisasına marağı daha çox olub. Cavid bunun bir
səbəbini də altı il ərzində sinif nümayəndəsi olaraq, sinfin idarəçilik işlərində
uğurlu nəticələr əldə etməsi ilə izah edir. Qazandığı uğurlar sayəsində məktəb
rəhbərliyi tərəfindən həmişə digər sinif şagirdlərinə örnək göstərilib. Sinif
idarəetmə işlərini bacardığını görəndə Cavid “Dövlət idarəetmə” işlərini də
bacaracağına ümid edib. Beləcə, bu ixtisasa yönəlib. Amma sonradan, daha dəqiq
desək, 10-11-ci siniflərdə oxuyanda, ölkəmizi xaricdə təmsil edə bilmək, Azərbaycanı
beynəlxalq aləmdə güclü, suveren, demokratik bir ölkə kimi tanıtmağa şans
yarada biləcək bir işdə daha uğurlu olacağına ümid edərək “Beynəlxalq münasibətlər”
ixtisasına qəbul olmaq üçün hazırlaşıb.
Orta məktəbdə oxuyanda əlaçı olub, fənlər arasında
seçim etmədən, hər birini yaxşı oxumağa çalışıb. Amma təbiidir ki, bəzi fənlərə
digərlərindən daha çox marağı olub, bunların arasında ana dili, riyaziyyat,
tarix, ingilis dili fənlərini qeyd edə bilərik. Təbii ki, ixtisas qrupunu seçərkən
də bu fənlərə olan marağının təsiri böyük olub.
Cavid orta məktəbdə keçirilən intellektual
yarışların demək olar ki, hamısında iştirak edib. Bunlardan ən maraqlısı
parallel siniflər arasındakı yarışlar olub, bu yarışlarda Cavid qrup rəhbəri
olub. Qalib gəldikləri bütün yarışlarda “Tərifnamə” ilə təltif olunublar. Məktəbdə
müxtəlif fənlər üzrə keçirilən gecələrdə də qrup yarışmaçısı olaraq iştirak
edib və fəal iştirakına görə “Fəxri Fərman”la təltif olunub. Bəzi fənn gecələrində
isə aparıcı qismində çıxış edib. Bunlardan əlavə, istər məktəbdəki, istərsə də
rayon səviyyəli ictimai tədbirlərdə, bəzən aparıcı kimi, bəzən də şeirlərlə
çıxış edib. Amma bununla kifayətlənməyib, bəzən aktyor qismində də müxtəlif tədbirlərdəki
iştirakını xatırlayır. Buna misal olaraq S.Rüstəmin “Ana və poçtalyon” əsərindəki
poçtalyon rolunu ifa etməsini göstərə bilərik. Cavidin belə yarışlarla bağlı
xatirələri çoxdur. Bu da onun məktəb tədbirlərindəki fəal iştirakı ilə əlaqədardır.
Cavid, hal-hazırda ali məktəbdə də dərslərini yaxşı
oxuyur. Əlindən gəldiyi qədər bütün fənlərə ciddi yanaşır. Dərsləri ilə məşğul
olanda sadəcə kitablarla kifayətlənmir, internetdən də əlavə məlumatlar
toplayır. Ali məktəbdə də orta məktəbdə olduğu kimi uğurlar qazanmaq üçün var
qüvvəsi ilə çalışır.
Həyatında maraqlı və uğurlu günləri çox olan Cavid,
ilk ağlına gələn maraqlı hadisəni bizimlə bölüşdü: 24 noyabr 2010-cu il. Həmin
gün Xalq Şairi Fikrət Qocanın 75 illik yubileyi münasibətilə Ağdaş şəhərində
keçirilən şeir müsabiqəsinin qalibi olub. Cavid bunu özünün ən böyük
uğurlarından biri kimi qeyd edir. Çünki bu müsabiqədə şəhərin bütün məktəblərindən
olan şagirdlər iştirak ediblər. Onların içərisində fərqlənmək, qalib olmaq
Cavid üçün böyük və gözəl bir nəticə olub. Tədbirdə 3 böyük insanın: Fikrət
Qoca, Habil Əliyev və Bəkir Nəbiyevin iştirak etməsi bütün şəhər əhalisi ilə bərabər
Cavidi də sevindirib və tədbiri onun üçün daha da maraqlı edib. O, çox sevinir
ki, hər kəsə nəsib olmayan bu xoşbəxtlik: həmin insanlarla görüşmək ona nəsib
olub. Amma tədbirin ən unudulmaz anlarından biri kimi, bu şəxsiyyətlər binanın
foyesinə daxil olan zaman onların qarşısında Cavidə qalibiyyət gətirən “Dədə
Qorqud” şeirini söyləməklə, Fikrət Qocanı gül dəstəsi ilə təbrik etməsini qeyd
edir. Təbrikdən sonra Bəkir Nəbiyevlə olan görüşü də möhtəşəm tədbiri yaddaşına
qızıl hərflərlə yazmasına səbəb olub.
Seçdiyi ixtisasa yiyələnməkdə, qəbul imtahanında
yüksək nəticə əldə etməsində əməyi olan insanlara minnətdarlıq edən Cavid, bu
insanların arasında xüsusilə həyatdakı ən dəyərli varlığı olan anasının adını çəkir.
Cavid belə deyir: “Əgər o arxamda durmasaydı, mənim hazırlaşmağım üçün şərait
yaratmasaydı bəlkə də mən bu gün bu nəticəni əldə etməzdim. Buna görə də ən çox
anama borcluyam. O, mənim yaxşı təhsil almağım, hazırlaşmağım üçün əlindən gələni
əsirgəmir. Bunu da sırf mənim gələcəkdə öz işini qura bilən, ali təhsilli bir
insan olmağım üçün edir. Mən də anamın mənə çəkdiyi əziyyəti əlimdən gələn qədər
itirməməyə çalışıram və ömür boyu çalışacam.” Anasından sonra belə insanların
sırasında təbii ki, müəllimlərini də vurğulayır. Müəllimlərindən öyrəndiklərinin
sayəsində elmi işlərdə, imtahanlarda uğurlu nəticələr göstərdiyini vurğulayır:
“Anam, müəllimlərim və mənə dəstək olan hər kəs, var olun! Yaxşı ki, varsınız!”
Cavid gələcəkdə dövlətimizin inkişafı üçün əlindən
gələni edəcək. Bu işdə onun başlıca örnəyi Ümummilli liderimiz Heydər
Əliyevdir. Ali məktəbi bitirdikdən sonra, Xarici İşlər Nazirliyində, Səfirliklərdə
işləməyi arzu edir. Azərbaycanın ABŞ-dakı, yaxud Böyük Britaniyadakı səfiri
olmaq ən böyük arzusudur. Əgər bu arzusuna nail olsa, dövlətimizin inkişafı və
həmçinin həmin ölkələrlə əlaqələrinin genişlənməsində müsbət rol oynayan işlər
görəcəyinə inanır.
Asudə vaxtlarında onun ən sevimli məşğuliyyəti bədii
kitablarla söhbət etməkdir. Xüsusilə, klassiklərimizin əsərləri ilə, dünya ədəbiyyatı
ilə tanış olmaqdan zövq aldığını bildirir. Bundan başqa, internetdə dünya
xalqlarının tarixi ilə maraqlanaraq, tarixi abidələr haqqında məlumat
toplayaraq intellektual səviyyəsini bir az da artırır. Təbii ki, təbiətin
qoynunda olmaq, təbiətlə təmasa girmək də onun çox xoşuna gəlir.
Orta məktəbdə təhsil
aldığı müddət ərzində dəfələrlə şagird mətbuat orqanlarında və şəhər qəzetlərində
onun uğurları və nailiyyətləri haqqında müəyyən məlumatlar dərc edilmişdir.
Комментариев нет:
Отправить комментарий