Özünəməxsus
istedadı ilə seçilən gənclərdən biri də Aytəndir. Onun istedadlı olmağı hələ
körpəlikdən hiss olunurdu. Aytən ailənin ilk övladı olub. Həmin dövrdə qız
uşaqlarına qoyulan adlar içərisində bu ad daha çox seçilirdi və bu səbəbdən də
ona Aytən adı verilirdi.
Körpəlikdə diqqətini
tez cəlb etmək olurdu. Böyüdükcə kitaba, dəftərə, məktəbə marağı çoxaldı. Aytəni
üç yaşından uşaq bağçasına gedib. O, məktəbə gedənə kimi çoxlu şeirlər bilirdi.
Hərflərin çoxunu yazmağı bacarırdı.
Evdə qonşu
uşaqları ilə “məktəb” qurardı, “müəllim” olardı və uşaqlara “dərs” öyrədərdi.
Aytən Qəhrəman
qızı Qocayeva 1984-cü il dekabrın 2-də Oğuz rayonunda anadan olub. Oğuz şəhər
E. Abdullayev adına 2 saylı orta məktəbdə 11 illik təhsil alıb. 2002-ci ildə orta
məktəbi bitirib və həmin ildə də Azərbaycan Dillər Universitetinin regionşünaslıq
(avropaşünaslıq) fakültəsinə daxil olub. Bakalavr pilləsini 2006-cı ildə fərqlənmə
diplomu ilə bitirərək həmin fakültəsinin magistraturasına daxil olub. 2008-ci
ildə ali təhsilini tamamlayıb. Təhsil aldığı illərdə musiqi ilə də məşğul olub.
Universitetin nəzdində “Qızlar xor qrupu”nda oxuyub. Tərcümə fəaliyyəti ilə məşğul
olub.
IX sinfə kimi həkim
olmağı düşünürüb. Təbiət elmləri ilə maraqlansa da, humanitar fənlərə həmişə
marağı olub. Tarixi, ədəbiyyatı çox sevirdi. IX sinifdə Məmməd Səid Ordubadinin
“Qılınc və Qələm” əsərini oxuyandan sonra tarixə heyranlığı bir az da artdı. Sonrakı
prosesləri özündən öyrənək: “ - Həmin əsərin mənə təsiri tamamilə tarixə meyllənməyimə
səbəb oldu. Həmin dövrdən tarixçi olmaq üçün əlimə keçən bütün tarixi əsərləri
oxumağa başladım. Əsasən qədim dünya tarixinə və Azərbaycan tarixinə üstünlük
verirdim. Hətta bu fənnə o qədər marağım artmışdı ki, tarixdə baş verən hadisələrin
hamısını əzbərləmək üçün özümdə bitməz-tükənməz enerji hiss edirdim. Tarixi
filmlərə maraqla baxırdım. Başqa fənlər mənimçün ikinci dərəcəli əhəmiyyət kəsb
etməyə başlamışdı. Məşhur tarixçi olaraq xəyallar qururdum. Bunun üçün çox
oxumaq lazım olduğunu da bilirdim və cəhd edirdim. İndiki ixtisasıma maraq qəbul
imtahanlarına az qalmış bir zamanda yaranmışdı. Qəbul imtahanlarına
hazırlaşaraq “Abituriyent” jurnalında göstərilən fakültələrə baxarkən regionşünaslıq
fakültəsi mənə maraqlı gəldi. Burda nə öyrədildiyini dəqiq bilməsəm də, məndə respublika
üzrə yalnız 10 nəfərə yer ayrılan bu fakültədə oxumaq marağı yarandı. Öz-özümə
dedim ki, “Nə üçün bu tələbələrdən biri də mən olmayım?”. Beləliklə, 15 fakültə
seçmə haqqımdan istifadə edərkən bu fakültə siyahımda birinci yeri tutdu. Və qəbul
imtahanlarında göstərdiyim yüksək nəticələrə görə seçdiyim ilk koda düşməyə
nail oldum. Arzularımın ən böyüyünə çatdım. Bu həyatda mənim ən böyük uğurum
idi.
Orta məktəbdə dərslərimin
hamısına eyni səviyyədə maraq göstərməsəm də, bu fənləri oxumaq üçün özümdə
eyni səviyyədə məsuliyyət hiss etmişəm. Əvvəl də qeyd etdiyim kimi daha çox
humanitar fənlərə maraq göstərirdim. Ancaq texniki, təbiət fənlərini də diqqətimdən
kənarda qoymurdum.
Orta məktəbdə
musiqi dərslərində müəllimim həmişə mahnı oxumaq üçün pianinonun yanına məni
çağırardı. Mahnı oxumağı həddindən çox sevirəm. Mən ən çətin qavranılan dərslərə
hazırlaşarkən musiqi sədaları məni ruhlandırır, səlist düşünməyimə kömək edir.
Xüsusən də məktəb illərində bu istəyim daha güclü olub. Hər bir boş dəqiqəmi
mahnı oxuyaraq və musiqiyə qulaq asaraq dəyərləndirirdim. İş görərkən çox vaxt
mahnı oxuyuram, bu zaman yorulamadığımı hiss edirəm.
Məktəbə getdiyim
ilk illərdən ictimai fəaliyyətə başlamışam. Bütün məktəb tədbirlərində, məktəbdənkənar
tədbirlərdə fəal iştirak etmişəm. Siniflərdən xüsusi istedadlı şagirdləri seçərək
tədbirlərdə iştirak etmək üçün aparırdılar. Mən də həmin qrupa daxil idim. 2001-ci
ildə respublika fənn olimpiadasında Azərbaycan dili və ədəbiyyatı fənni üzrə iştirak
etmişəm. Həmin ildə “Müstəqilliyimizin 10 ili” adlı inşa ilə respublika üzrə II
dərəcəli diplomla mükafatlandırılmışam. Fortepiano üzrə yeddi illik musiqi məktəbini
bitirmişəm.
Universitetdə öyrəndiyim
fənlər içərisində heç birinin faydasız olduğunu düşünmədəm öyrənməyə
çalışmışam. Ali məktəbdə
gündəlik dərsləri oxuyub seminarlarda fəallıq göstərmək bizim üçün hər hansı
bir təltifə nail olmaqdan daha çətin və daha əhəmiyyətli idi. Dil öyrənmək çətin
olduğu qədər də vaxt və təcrübəyə yiyələnmək tələb etdiyindən tələbəlik illərində
ancaq dərslərimə vaxt ayırmağı məqsədə uyğun hesab etmişəm. Eyni zamanda tərcümələr
edirdim. Bu həm dili öyrənməkdə, həm də təcrübə qazanmaqda ən azı dərslərim qədər
vacib idi.
Həmişə
düşünürəm ki, daha vacib və uğurlu bir gün tapım, fikrimə ilk növbədə bu gəlir.
Çünki bu individual olaraq şəxsi həyatıma başladığım gündür. Karyera seçərkən
diqqətli olmağa çalışmışam, çünki bu müvəqqəti bir həvəs olmayıb, həyat boyu
bizi müşayiət edir, cəmiyyətimizdəki mövqeyimizə böyük təsir göstərir.
Ali məktəbi
bitirdikdən sonra ixsasım üzrə işləməyi arzulayırdım. Yəni hər hansı bir səfirlikdə,
universitetdə müəllim kimi fəaliyyət sahələri tez-tez ağlıma gəlirdi. Ancaq mən
arzularımı şəraitə və şərtlərə uyğunlaşdırmağı həmişə bacarmışam. Hazırda ali məktəbi
bitirmişəm və televiziya kanallarından birində tərcüməçi kimi fəaliyyət göstərməklə
yanaşı, Heydər Əliyev adına Muzeydə böyük elmi işçi vəzifəsində çalışıram.
Boş
vaxtlarımda kitab oxumaq, musiqi dinləmək əsas məşğuliyyətlərimə aiddir.
Tarix müəllimi
Rövşən Daşdəmirov: “ - Mən Aytənə tarix fənnindən dərs demişəm. Ona dərs
dediyim müddətdə hər mövzuya maraq göstərmək, sualları düzgün və misallarla
cavablandırmaq kimi bir şagirdə lazım olan keyfiyyətləri müşahidə etdim. Məntiqi
başa düşən şagird digər fənnlərin də qavrayışında çətinlik çəkmir. O, məntiqlə
bağlı suallara yaxşı cavab verirdi. Səliqəlidir, dərslərində məsuliyyət hiss
edir, dərs intizamına həmişə riayət edirdi.
Müqayisəli
sualları yoldaşlarından daha tez və dəqiq cavablandırırdı. Dərsdəki
çalışqanlığı, fəallığı onun gələcək nailiyyətlərindən xəbər verirdi. Dərslərdə
baş verən hər mübahisəyə qoşulmaz, ancaq əhəmiyyətli məsələlərə dair mübahisə
edərdi. Öz haqqını müdafiə etməyi çox yaxşı bacarırdı, bunun indi də belə
olduğuna əminəm. Dərslərdə çox danışmağı sevmirdi. Sakit, düşünərək, dəqiq
cavablar verirdi. Bu gündən sonra da onun iş fəaliyyətinin, şəxsi həyatının müvəffəqiyyətli
olacağına inanıram və uğurlar arzulayıram”.
Комментариев нет:
Отправить комментарий