O illərdə N. Xəzrinin əsəri əsasında bir film çəkilmişdi.
Çinarə həmin filimdəki əsas obrazlardan birinin adıdır. Bu adı qardaşı təklif
olunan bir neçə ad içərisindən seçib. O zaman qardaşı 2 yaş 3 aylıq idi. Çox
şirin-şirin bacısını “Çini” deyə çağırardı. Hətta bu gündə bu kəlmə ailə və
qohumlar arasında daha çox işlənir.
Çinarə körpəlikdə həddən artıq sakit bir uşaq idi. Anası
qiyabi təhsil alması ilə əlaqədar övladlarının hər ikisini nənə-baba yanında
qoyub getməli olurdu. Bu zaman Çinarə atasına daha çox bağlanırdı ki, həmin
bağlılıq bu gün də davam etməkdədir. Məktəbə gedənə qədər bir qəribəliyi var
idi. Tez-tez paltar dəyişərdi, bəzən gündə 3-4 dəfə. Çinarənin 5 yaşı olanda
yaşadığı ərazidə yeni bir uşaq bağçası açılmışdı. Onu bağçaya yazdırdılar. Bu
zaman o, artıq məktəbli olan qardaşından bəzi hərfləri öyrənmişdi. Məktəbə gedənə
qədər bütün hərfləri tanıyır, sadə misal və məsələləri həll edə bilirdi.
Məktəbə getdikdən sonra hər şeyə məsuliyyətlə yanaşma
bacarığı, intizamlı olması, böyüklərə hörmət ruhunda aldığı tərbiyə onu tezliklə
məktəbin seçilən şagirdləri sırasına daxil etdi. Bədii əbəiyyata, poeziyaya
böyük marağı onun yolunu müəyyənləşdirdi.
Çinarə Allahverdi qızı Balıyeva 1983-cü ildə oktyabrın
20-də Ağsu şəhərində anadan olub. 1989-cu ilin sentyabrında 4 saylı orta məktəbdə
təhsil almağa başladı və 11 illik təhsilini 2000-ci ildə elə həmin məktəbdə
başa vurdu. 2001-ci ildə BDU-nin filologiya fakültəsinə, Azərbaycan dili və ədəbiyyatı
ixtisasına qəbul oldu. 2005-ci ildə universiteti fərqlənmə diplomu ilə bitirdi.
2006-cı ilin may ayından həmin universitetin humanitar fakültələr üzrə fəlsəfə
kafedrasında baş laborant vəzifəsində çalışır. Sumqayıt Dövlət Universtetinin
qiyabi şöbəsində magistr təhsili alır.
Orta məktəbdə oxuduğu ilk illərdə müxtəlif sənət və
peşələrə maraq göstərirdi. Bəzən həkim, bəzən modelyer, hətta dərzi də olmağı
düşündüyü vaxtlar olub. Yaşı irəlilədikcə humanitar elm sahələrinə marağı daha
çox artdı. Digər tərəfdən hətta ibtidai sinifdə oxuduğu vaxtlarda ölkənin ictimai-siyasi
həyatı ilə yaxından maraqlanıb. Yaşıdları oyunlar oynadığı halda o saatlarla
televizya qarşısında oturub “Xəbərlər” proqramını izləyib. Ölkəmizdə baş verən
hadisələr, ermənilərin törətdiyi vəhşiliklər onun həyatında dərin yaralar
açırdı. Hətta rayonda keçirilən etiraz mitinqlərində iştirak edirdi. 20 Yanvar
hadisələrinin ildönümündə rayonda geniş tədbir təşikl olunmuşdu. Həmin tədbirdə
B. Vahabzadənin 20 Yanvar gecəsindən bəhs edən “O gecə” şeirini demişdi. Tədbir
iştirakçıları şeirin təsirindən uşaq kimi ağlamışdılar. Elə o gün düşündü ki,
jurnalist olacaq. Azərbaycanın haqq sözün, haqq səsin ucaldacaq. Ürəyindəkiləri
yazıb hamıya bəyan edəcək. İllər keçdikcə bu arzu onunla böyüdü. Məktəbdə V
sinifdə XI sinfə qədər “Çeşmə” adlı sinif qəzetinin redaktoru oldu. Qəzetə çox
böyük həvəslə məqalə yığırdı. Ürək sözləri kiçik çeşmə kimi qaynamağa başladı.
Qəbul imtahanlarında da birinci jurnalistika fakültəsini qeyd etmişdi. Jurnalistika
filologiyanın bağrından qopub yaranmış bir fakültədir.
Universitetə qəbul olduqda Nizami Gəncəvinin məhşur
beytini xatırladı.
Kamil bir palançı olsada insan,
Yaxşıdır yarımçıq papaqçılıqdan.
Düşündü ki, madam bu fakültəyə daxil olub ixtisasını
sevə-sevə öyrənməlidir. O, təbiətən narahat və məsuliyyətli bir insandır. Ən
xırda bir işi başa çatdırmayınca rahat ola bilməz. Bu məsuliyyəti sayəsində çox
az hallar olurdu ki, dərsə hazırlıqsız gedərdi. Dərslərindən həmişə əla qiymətlər
alırdı. Humanitar fənləri isə xüsusi diqqələ oxuyurdu. Ədəbiyyatı lap kiçik
yaşlarında ona anası sevdirmişdi. Saatlarla oturub anasının Bəxtiyar Vahabzadənin
şeirlərini, poemalarını oxumasını dinləyirdilər. Tarix, filologiya, insan cəmiyyəti
oxumaqdan zövq alırdı.
Orta məktəbdə oxuduğu vaxtlar ilk dəfə VIII sinifdə
oxuyanda məktəbini təmsil edən komandaya daxil oldu. İlk yarışda II yeri
tutmağının sevincini yaşadı. Onlara xatirə hədiyyəsi olaraq qol saatı
bağışlamışlar. Sonrakı il isə məktəbi III yeri qazandı. Məktəblərarası
olmpiadalardada iştirak edirdi. XI sinifdə oxuyanda rayon üzrə tarix
olimpiadasındada II yerə layiq görülmüşdü. Məktəb tədbirlərində də xüsusi
aktivlik göstərirdi. Təşlikatçılıq qabiliyyətini müəllimləri çox bəyənirdi. Məktəbdə
tez-tez şair və yazıçıların yaradıcılıq gecələri keçirilirdi. Bu gecələrdə şeirlər
söyləyirdi.
Ali məktəbdə də dərslərini məsuliyyətlə oxuyurdu.
Burada qarşısında yeni bir dünya açılmışdı. Müxtəlif elmi nəzəriyyələr, yeni
fikirlər, predmetlərə mübahisəli yanaşmalar, elmi diskussiyalar, müəllimlərin
mübahisələri onun Azərbaycan dilçiliyini və ədəbiyyatına olan marağını günbəgün
artırdı. Xüsusi ilə Azərbaycan və ümimi dilçilik fənlərini oxumaqdan mənəvi
zövq alırdı. İxtisası ilə bağlı fənlərin hamısını çox sevirdi. Dil dərslərinə
diqqətini daha çox yönəltmişdi. Qərara almışdı ki dilçi olacaq. Elə bu səbəbdən
də Sumqayıt Dövlət Universtetinin magistr pilləsinə Azərbaycan dili ixtisasına
qəbul oldu. Universitetin bakalavr piləsində oxuduğu illərdə ali məktəb tələbələrinin
XIX respublika elmi konfransda “Qayıdış əvəzliyi haqqında” adlı tezislə, XX
konfransda isə “Azərbaycan dili say birləşmələri arasında sintaktik əlaqələr” adlı
tezislə çıxış etdi. Hər iki tezis konfrans materiallarında çap olundu.
29 illik həyatında xatırladığı ən uğurlu günü 30 iyun
2005-ci il olub. Bu tarix onun üçün əlamətdardır ki, tələbə yoldaşları arasınsa
birinci olaraq fərqlənmə diplomu alıb. Bütün qiymətləri əla olduğu üçün fəxri fərmanla
da təltif olunub. Bunlardan daha qiymətlisi isə rektorun adından valideynlərin
ünvanlanmış təşəkkür məktubu idi. 2 il öncə qardaşı həmin məzmunlu məktubla valideynlərini
sevindirmişdi. Valideynlərinin sevinci, fərəhi onun ən böyük uğurudur.
Ümumiyyətlə ali təhsil almağında valideynlərinə və müəllimlərinə
borclu olduğunu düşünür. Sırf bu sənəti
seçməyində isə əsas rolu olanlar ali məktəbdə ona ixtisas fənlərini tədris edən
müəllimləri olub. Xüsusilə də professor Bayram Əhmədovun rolunu qeyd etməlidir.
O təsadüflərin zərurətdən doğduğuna inanır. Həmin müəllim hazırlıq kursunda ona
ilk dərsi keçmişdi. Sentybrın 1-də universitet auditoriyasında ilk dərsə
girdiyi vaxt Bayram müəllimlə qarşılaşmışdı. Onu görəndə çox sevindi. Oxuduğu 4
il müddətində Bayram müəllimlə aralarında gözəl müəllim-tələbə münasibəti
yarandı.
Buraxılış işində ona elmi rəhbər olan f.e.d Tofiq
Hacıyeva (Müzəffəroğlu) oxşamaq istərdi. Tofiq müəllimin Azərbaycan dilinin hər
sahəsini mükəmməl bilməsi doğrusu onda heyrət oyadırdı. Onun kimi savadlı
olmaq, öz sahəsinin bütün dərinliklərinə yiyələnmək istərdi.
Qəbul imrtahanında göstərdiyi nəticələrə görə orta məktəbdə
tarix müəllimi olmuş Dilarə xanıma, ədəbiyyat müəllimi Yaqut xanıma minnətdardır.
Həmişə adını çox hörmətlə xatırladığı tarix müəllimi Qabil Əliyev isə tarixi
öyrənməyin qanunauyğunluqlarını öyrətdi. Coğrafiya müəllimi Bəlqiyyə Paşayeva və
ingilis dili müəllimi Zenfira xanıma da çox minnətdardır.
Arzusu ali məktəb müəllimi olmaq və BDU-da ixtisası
üzrə dərs deməkdir. Xoşbəxtliyi yaxşı övlad, yaxşı valideyn, yaxşı vətəndaş
olmaqda görür. Daha sonra çalışmaq, cəmiyyətdə müəyyən mövqe tutmaq lazımdı.
Çox şükür Allahına ki,o bu gündə müəyyən mənada özünü xoşbəxt hiss edir.
BDU-nunu aspiranturasına qəbul ola bilsə və həmin tədris müəssəsində müəllim
kimi auditoriyaya girmək, tələbələrə dərs demək ona qismət olsa özünü çox xoşbəxt
sayar.
Asudə vaxtı o qədər də olmur. Vaxtı olanda çalışır ki
ixtisası ilə bağlı monoqrafiyalar oxusun və bir də televizyada gedən
intellektual verlişlərə baxmağı xoşlayır. Yay fəslində gəzintiyə getməyi çox
sevir. Azərbaycanı qarış-qarış gəzmək arzusundadır.
Ağsu Şəhər 4 saylı orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyatı
müəllimi Yaqut Mütəllimzadənin Çinarə haqqında ürək sözləri: “ - Mən Çinarəyə dərs
deməyə başlayanda artıq dövran dəyişmişdi. Bacarıqlı, savadlı uşaqlar
azalmışdı. Sinfə daxil olanda Çinarənini istedadını, qabiliyyətini, zəhmətsevərliyini
onun gözlərindən oxudum. Çinarəyə bir neçə il dərs dedim. O çox oxuyur, çox
çalışır, çox öyrənirdi. Heç yoruldum deməzdi. Bu balaca qızcığaz tez-tez müxtəlif
suallar verərdi, yeni-yeni məlumat toplayardı. Onun gələcəyinin parlaq
olacağına inanırdım. Daim məktəbdə keçirilən yığıncaqların təşkilatçısı olardı,
bilik yarışmalarında, olimpiadalarda məktəbi təmsil edərdi. Allah zəhmətini itirmədi.
Mənim həmkarım, davamçım oldu. Çox dəyanətli, fədakar idi. O üzərinə düşən məsuliyyəti
başa düşən və hər bir işin öhdəsindən gələn bir qızdır.
Əlçatmaz zirvələr fəth edəsən, mənim balam. Həmişə
sorağını uca kürsülərdən alım. Daim müəllimlərinə, valideynlərinə fərəh gətirəsən.
Arzularına çatıb yaxşı mütəxəsis, gözəl insan, qayğıkeş ana olasan!"
Комментариев нет:
Отправить комментарий