Nuranənin adını Saniyə nənəsi qoyub. Yəqin ki bu adı xoşladığı üçün. Nuranə
körpəlikdə çox sakit uşaq olub. Oyuncaqlardan çox ağ vərəqlər və qələm, şəkilli
kitablar xoşlayırdı. Çoxlu şəkillər çəkir, sonra da çəkdiyi şəkillərə ad
qoyurdu.
Mübahisəni sevmirdi. Uşaqlar dalaşanda onları sakitləşdirməyə
çalışırdı. Onlar sakitləşdikdə isə Nuranə ağlayırdı. Münaqişələri sevmədiyinə
görə uşaqlıqda daha çox təkliyə üstünlük verərdi.
Nuranə uşaq bağçasına gedərkən ağlayıb yalvarardı ki, ona tədbirlərdə
söyləmək üçün şeir verməsinlər. Müəllim söz verəndə ki, Nuranəyə heç bir söz
verilməyəcək o sakit-sakit bağçada qalardı. Və əvəzində rəqs öyrənərdi.
1 sentyabr Nuranə I sinfə gedərkən sırada özünü pis aparan, nəticədə sıranı
pozan iki oğlan uşağının yaxasından tutub möhkəm silkələmişdi. Bu valideynlər
arasında böyük təəccübə səbəb olmuşdu. Və bunun nəticəsində sinif nümayəndəsi
seçilmişdi.
Nuranə ilk dəfə əlinə qələm alıb yazı yazmağa başlayandan çox dəqiq və
səliqəli yazardı. Sanki bu uşaq çoxdan yazı yazmağı öyrənmişdi. Halbuki o
yazmağı bacarmırdı. O evə verilən tapşırıqları sərbəst yerinə yetirir, anasının
köməyindən imtina edirdi. Hətta çalışmaları yoxlamağa icazə vermirdi. Bunu müəllim
etməlidir deyirdi.
I sinifdən 211 saylı orta məktəbin Uşaq Birliyinin rəhbəri Şəhla xanımın
təşəbbüsü ilə tədbirlərdə şeir deyir və aparıcılıq edirdi. Bu onun rəvan nitqə
malik olmasından irəli gəlirdi.
Nuranə Sərdar qızı Ağazadə 1989-cü il noyabrın 30-da Lənkəran şəhərində
anadan olub. 3 yaşından 7 yaşınadək 146 saylı uşaq bağçasına gedib. 1996-cı ildə
Akif Abdullayev adına 211 saylı məktəbin I sinfinə gedib. I-VIII sinfləri həmin
məktəbdə oxumuşdur. 2004-cü ildə Lənkəran şəhər 10 saylı orta məktəbin IX
sinfinə getmişdir. Təhsildən əlavə Nuranə Nəsimi rayonu Uşaq Gənclər Şahmat Məktəbində
şahmat-dama dərslərinə getmişdir.
Orta məktəbdə təhsil aldığı zaman dərs əlaçı olub. Ən sevimli fənləri
riyaziyyat, biologiya, fizika kimya idi.
Məktəbdə keçirilən 20 Yanvar, Xocalı faciələri, Müəllimlər günü, 8 Mart
və eləcə də Novruz bayramına həsr olunmuş tədbirlərdə iştirak edib. Bu tədbirlərdə
şeir deyib və aparıcılıq edib. Bundan başqa “Son zəng” tədbirində aparıcı olub.
Çingiz Mustafayev adına Uşaq Yaradıcılıq Mərkəzinin Xocalı soyqırımı,
31 Mart soyqırımına həsr olunmuş tədbirlərində iştirak edib. İştirak etdiyi bəzi
tədbirlər Az.TV-də nümayiş olunub.
Onu da qeyd edək ki, 2003-cü ildə Çingiz Mustafayev adına Uşaq Yaradıcılıq
Mərkəzi tərəfindən diploma, 2005-ci ildə
nümunəvi təhsil və davranışa və elə həmin ildə biologiya fənni üzrə rayon
olimpiadasında III yeri qazandığına görə məktəb tərəfindən tərifnamələrə layiq
görülmüşdür.
Valideynlərinin məsləhəti ilə IX sinifdə riyaziyatçı olmağa qərara
aldı. Ona elə gəlir ki, peşənin sənətin fərqi yoxdur. Gərək hər kəs öz peşəsinin
ustadı olsun. O da savadlı riyaziyyat müəllimi olmaq niyyətindədir. 211 saylı
orta məktəbin riyaziyyat müəllmi Səadət Hənifəyevanı, eyni zamanda xalası və müəıllimi
olan Gülşad Zəkəriyyayevanı idealı hesab edir. Çünki bu iki şəxs ona
riyaziyyatın bütün dərinliklərini çox gözəl başa salıb. Asudə vaxtlarında
riyaziyyatdan test banklarını işləyir. Şeirlər oxuyur. Lirik şeirlər və ən ülvi
varlıq olan anaya aid şeirlər xoşlayır.
2002-ci ildə 42 saylı orta məktəbin akt zalında keçirilən 31Mart Azərbaycanlıların
soyqırımına həsr olunmuş və onun da iştirak etdiyi tədbir Az.TV “Xəbərlər”
proqramında göstərilmişdir.
Lirik şeirlər dinləməyi xoşlayır. C. Cabbarlının, M. Müşviqin, M. Rahimin,
Əli Kərimin seçilmiş əsərlərindən ibarət şeir kitablarını oxuyur. Və oxuduğu
şeirləri əzbərləməyə çalışır. Çox istədiyi insanlar əhatəsində özünü xoşbəxt
hiss edir. Xoşbəxtliyi arzusuna-istəyinə çatmaqda görür. Ali məktəbə hazırlaşır.
Yüksək bal toplayıb universitetə daxil olsa doğrudanda özünü xoşbəxt hiss edir.
İlk dəfə III sinifdə 20 Yanvar faciəsinə həsr olunmuş gecədə Alı
Mustafayevin “Dəli bir ağlamaq keçir könlümdən” şeirini demişdi. Sonra bu şeiri
şəhidlər xiyabanında şəhidləri ziyarət edərkən Cingiz Mustafayevin qəbri üstə
demişdi. Valideynləri onun şeir deməyini xoşlayırdılar. O vaxt şeir deməkdən
aparıcılıq etməkdən bir az çəkinirdi. Sonralar isə heç bir tədbirdən geri
qalmaq istəmirdi. Və bütün mərasimlərdə fəal iştirak edirdi.
Universtetə daxil olub əvvəlki kimi dərslərini yaxşı oxumaq istəyir.
Nəsimi rayonu Akif Abdullayev adına 211 saylı orta məktəbin
riyaziyyat müəllimi Səadət Hənifəyeva: “ - Şən, zarafatcıl, qaynar təbiətli bir
qızdır Nuranə. İşıqlı, nurlu mənasını verən adı ilə xasiyyyəti bir-birinə o qədər
həmahəngdir ki, sanki bu adı ona verən şəxs gələcək xarakterini əvvəlcədən
görüb. Ailənin sonbeşiyi, anasının sevimlisi olan Nuranə oxuduğu məktəbin müəllim
və şagird kollektivi arasında istedadı və gözəl xasiyyəti ilə böyük hörmət
qazanıb. Bu qızın dərin riyazi təfəkkürü, müstəqil düşünmək və mühakimə yürütmək
bacarığı böyük gələcəyindən xəbər verir. Nuranə öyrənməyə olan böyük həvəsi,
savadı ilə yaşıdlarından fərqlənir. Onun hadisələrə münasibəti, nəticə çıxarmaq
qabiliyyəti, ağıllı mühakimələri bu qızın adi bir uşaq olmadığından xəbər verir.
Nuranə kimi ağlllı, çalışqan bir qızın arzusuna çatacağına savadlı və
ləyaqətli bir müəllimə olacağına əminəm və ona uğurlar diləyirəm”.
Məktəbin fizika müəllimi, tərbiyə işləri üzrə direktor müavini İlhamə
Səfərova: “ - Nuranəyə dərs dediyim ilk gündən yüksək intellektual səviyyə,
xüsusi istedad və başqa müsbət xüsusiyyətlər olduğunu aşkar etdim. Nuranə yüksək
yaradıcı təfəkkürə malik, özünə qarşı çox tələbkar qızdır. Yoldaşları ilə çətin
problemli situasiyada belə mehriban, səmimi münasibətdə olur. Başqalarının dərdinə
mütləq şərik olmağa çalışır. Məhz bu dəyərli keyfiyyətlərinə görə bütün müəllimlər
və şagird yoldaşları onu çox sevir, hörmət edirlər. Yüksək təşkilatçılıq
bacarığına görə məktəbə qəbul olduğu dövrdən sinif nümayəndəsi seçilmişdir və vəzifəsini
layiqincə yerinə yetirir. Bir sözlə liderlik xüsusiyyətlərinə malikdir.
Nuranə gözəl danışıq və nitq qabiliyyətinə malikdir. O istənilən
mövzuda çıxış edərək maraqlı, ağıllı təklifləri ilə hamını heyrətə salır. Fizika
fənnindən çox istedadlı və çalışqandır. Bütün dərslərə yüksək səviyyədə
hazırlaşır. Çətinliklərin öhdəsindən bacarıqla gəlir. Yaşının az olmasına
baxmayaraq yüksək mənəviyyata, əsl insani dəyərlərə malik olduğunu sübut
etmişdir.
Mən bir pedaqoq kimi Nuranənin parlaq gələcəyinə inanıram. Sevimli
şagirdimə özünün arzuladığı ömür yolu və təhsildə yalnız uğurlar diləyirəm”.
Sinif rəhbəri Rəfiqə Kərimova: “ - Nuranə rəhbəri olduğum sinifdə
oxuyub. İlk gündən sadəliyi, təmkinliyi və tərbiyəsi ilə diqqətimi cəlb etdi. Onun
bu xüsusiyyətləri sinif yoldaşlarının da diqqətindən yayınmadı. O yeni
yoldaşları ilə səmimi münasibətdə olurdu. Sanki çoxdan idi ki, bir yerdə
oxuyurdular. Tezliklə bütün siniflə dostlaşdı. Və sinif yoldaşlarını hörmətini
qazandı.
Nuranə özünə qarşı çox tələbkardır, evə tapşırılan dərsləri yüksək səviyyədə
hazırlayır. Biz hamımız onun parlaq gələcəyinə əminik. Bildiyimə görə Nuranə gələcəkdə
riyaziyyat müəllimi olmaq istəyir. Mən inanıram ki o öz arzusuna çatıb gələcəkdə
savadlı riyaziyyatçılarımızdan biri olacaq.
Bildiyimiz kimi Nuranə IX sinfə qədər Bakı şəhərində təhsil almışdır.
Fərqli bir mühitdə yaşamasına, təhsil almasına baxmayaraq asanlıqla yeni məkətbinə,
sinif yoldaşlarına, müəllimlərinə uyğunlaşdı. Bu onun sadəliyindən, açıq ürəkliyindən
irəli gəlir. Nuranədə olan mənəvi keyfiyyətləri çox bəyənirəm. Sinifdə yeni
olmasına baxmayaraq etibarımızı qazandı və mən az keçmədən sinfin razılığı ilə
sinif nümayəndəsi kimi məsuliyyətli bir işi ona tapşırdım. Nuranə mənim
sinfimin yeganə əlaçısıdır.
Sevimli şagirdim kimi Nuranəyə dərslərində müvəffəqiyyətlər arzulayıram.
Gələcəkdə onu yüksək səviyyədə hazırlıqlı bit kadr kimi görmək istəyirəm və
inanıram ki, az keçmədən bu belədə olacaq”.
Комментариев нет:
Отправить комментарий