Aliyənin
adını qoymaq üçün xüsusi seçim aparmayıblar. O, bir çox ailələrdə olduğu kimi nənəsinin
adını daşıyır. Amma sonralar başa düşdü ki, bu təsadüfü deyil. Çünki Aliyə adı
onun tam xarakterini məşğul olduğu bütün sahələrdə (xüsusi ilə məktəbdə) daim I
olmaq həvəsini ifadə edir. Deyirlər ki, hər adamın özünə uyğun adı olmalıdır.
Bu ona bir misaldır.
Körpəlikdə
çox sakit, amma çox inadcıl olub. Ancaq bu inadkarlıq boş ərköyünlük deyil,
daha çox öz mövqeyini bildirmək və müdafiə etmək xarakterini daşıyır. Əlinə
verilən hər oyuncağı (daha çox elektron oyuncaqlara, batareyalı oyuncaqlara
meyl göstərirdi. ) dərindən təhlil etməyi sevirdi. Çoxlu suallar verir, hər
şeylə maraqlanırdı. 4-5 yaşlarında artıq kitab oxuyur, oxuduğu nağılları anası
ilə müzakirə etməyi xoşlayırdı. Bundan başqa, bilgisayar oyunlarına böyük həvəs
göstərirdi. Hələ uşaq bağçasında olarkən bütün tədbirlərdə fəal iştirak edirdi.
Əlifbanı 3 yaşında ikən ona dayəsi öyrətmişdi. Bu onun o qədər xoşuna gəlmişdi
ki, bütün günü əlifba kitabı ilə gəzib hamıya bir-bir göstərib, adları dəfələrlə
təkrar etməkdən yorulmurdu. Sonra sərbəst oxumağı anası ona öyrətdi. Yazmağa gəlincə
isə çap hərfləri ilə bütün sözləri yaza bilirdi. Məktəbə gedənə qədər Azərbaycan
dili ilə, yanaşı rus dilində də sərbəst danışırdı.
Valideyinləri
üçün övladın hər anı, hər hərəkəti maraqlıdır.
Bir dəfə
bağçada keçirilən bayram tədbirlərinin birində Aliyəyə dovşan rolunu oynamaq
tapşırılmışdı. Dovşanın evini təsvir etmək üçün müxtəlif əşyalar qoymuşdular.
Anasına da tapşırılmışdı ki, bir dəstə kök alıb gətirsin, simvolik olaraq
boşqabda qoysunlar. Anası da gətirdi. Bayram vaxtı səhnəciyi oynayarkən bir dəstə
kökü boşqabda dovşanın, yəni Aliyənin qabağına qoydular. Bu səhnəcikdə keçi ilə
dovşanın dioloqu olmalı idi. Keçi sözləri bitirdikdən sonra dovşan danışmalı
idi. Amma nədənsə dovşanın səsi çıxmırdı. Yalnız xırıltı səsi gəlirdi. Müəllimlər
narahatlıqla Aliyəyə tərəf baxanda gördülər ki, onun ağzı doludur. Sən demə,
Aliyə bu vaxt ərzində dözməyib köklərin hamısını yemişdi. Yalnız sonuncu kökü
bitirəndən sonra dovşan keçiyə cavab verdi. Aliyə uşaqlıqdan kökü çox sevir.
Hələ
kiçik yaşlarından hər şeylə maraqlanırdı, bütün sahələrə maraq göstərirdi.
Anası da öz tərəfindən bir valideyin olaraq heç vaxr bunun qarşısını almayıb,
çünki uşağın hansı sənət və ya peşə ilə ciddi məşğul olacağını əvvəlcədən təyin
etmək çətindir. Buna görə də hesab edir ki, uşaq meyl etdiyi sahələrdə özünü
sınamalıdır. İdmana meyl etdiyi zaman (7-8 yaşlarında) bir neçə il şahmatla məşğul
olub. Eyni zamanda ingilis dilini öyrənib, bununla paralel bitki və heyvanlar
aləmi, kosmonavtika və astronomiya haqqında kitablar oxuyub. (Əlbətdə, bu cür
mürəkkəb sahələrə aid mətinləri oxuyarkən anası ona izah edirdi. ) Artıq 4
yaşında rəqəmləri yazmağı özü öyrənmişdi, 5 yaşında isə artıq 10- a qədər
toplama - çıxma misallarını həll edə bilirdi.
Axundzadə
Aliyə Mirzə-Mesi qızı 10 oktyabr 1994-cü ildə Bakı şəhərində anadan olub.
2001-2005-ci illərdə ibtidai sinifləri (1-4) 158 saylı orta məktəbdə oxuyub.
2005-ci ildən başlayaraq (5-ci sinifdən) H. Mahmudbəyov adına texniki –
humanitar liseydə təhsil alır. Hazırda XI sinif şagirdidir. I sinifdən indiyə qədər
əlaçıdır. Liseydə oxuduğu hər tədris ilini fəxri fərmanla başa vurub. Texniki fənlərə
daha böyük maraq göstərir. I sinifdən indiyə qədər bütün bayramlarda, tədbirlərdə
fəal iştirak edir, aktyorluq onun üçün bir hobbiyə çevrilib. 2002-2005-ci illərdə
şahmatla məşğul olub. (III dərəcəsi var) bu yaxınlarda keçirilən “Cəsurlar”
adlı məktəblər arası yarışmada məktəb komandası ilə birlikdə III yerə layiq
görülüb.
Dərslərini
əla oxuyur. Bütün dərslərini eyni dərəcədə yəni tam gücü ilə oxumağa çalışır.
Onların sinfində az uşaq olduğuna görə onlar hər gün dərsə cavab verirlər. Həmçinin
o da. Məktəbdə bütün fənlər yaxşı keçirildiyinə görə o, bütün fənləri çox
sevir. Amma daha çox riyaziyyatı xoşlayır, əsasəndə cəbri. Bu dərsdə sinif
yoldaşları ilə tez-tez yarışır. Onlara direktor tez-tez çətin
və maraqlı misallar verir. Onların arasında məntiqi suallar da olur. O rus
sektorunda oxuyur. Onların tədbirləri çox maraqlı və şən keçir. Bu tədbirlərdə
daha çox oxumağa. sinfin aktyorluq istedadına malik uşaqları iştirak edir, Aliyə
də onlardan biri sayılır. Hətta onlar başqa siniflərin tədbirlərində də iştirak
edirlər. 23 may 2008- ci il də bir tədbir keçirdilər. Bu tədbirdə onlar müəllimlərini
yamsılayırdılar. Bu tədbirin senarisini də özləri yazmışdılar. Tədbir çox
maraqlı və şən keçdi. Bütün müəllimlər də çox bəyəndilər. Onlar hamısı uşaqları
ayaq üstə alqışladılar. Sonra yenə də buna bənzər tədbir keçirdilər. Uğurlu
günləri çox olub. Hər tədris ilini başa vuranda təşəkürnamə və fəxri fərmana
layiq görüldükdə bu, onun yeni uğuru olub. Amma ilk uğuru hazırda oxuduğu məktəbə
daxil olduğu gündür. H. Mahmudbəyov adına texniki - humanitar liseydə tədris V
sinifdən başlayır və bura daxil olmaq üçün hər bir şagird test imtahanından
keçməlidir. O, bu sınaqdan uğurla keçdi. Məktəbə qəbul edildiyini biləndə çox
sevindi. V sinifdən başlayaraq hər tədris ilinin sonunda (yəni 2006-cı ildən
başlayaraq hər il ) fəxri fərmanla təltif olundu.
Tədris
sahəsində uğur qazanmağında özünü anasına bocrlu bilir. Çünki uşaqlıqdan onun dərslərinə
çox kömək edirdi. Anasının sayəsində o, indiki səviyyəni əldə edib. Bütün fənlər
onda çox yaxşı alındığına görə sənət seçmək çox çətindir. Amma o, həmişə
seçdiyi işlə məşğul olmaq istəyir. Çünki o, riyaziyyatı çox sevir. Bu qərara IX
sinifdən gəlib. Hansı sənəti seçməyindən aslı olmayaraq, ailəsi onu həmişə dəstəkləyir.
Boş
vaxtlarında kitab oxumağı, bilgisayar vastəsilə hər hansı bir məlumata sahib
olmağı sevir. Xoşbəxtliyi bütün məqsədlərinə çatmaqda və ailəsinin həmişə
onunla olmasında görür. Bunlardan başqa, nəyəsə ehtiyacı olduğunu düşünmür.
Əlbəttəç bu gün məktəbdə əldə etdiyi naliyyətlərdən
razıdır, amma həmişə I olmaq üçün daim oxumaq lazımdır.
Hesab edir ki, ilk uğuru hazırda oxuduğu məktəbə
daxil olmağıdır. Sonra V sinfi əla qiytmətlərlə başa vurduğu üçün o, ilk fəxri
fərmanını aldı. Bunu ona hamının qarşısında təqdim etdilər. O, özünü çox xoşbəxt
hiss edirdi.
Valideyinləri onun fikrinə hörmətlə yanaşırlar və
onu dəstəkləyirlər. Onlar, Aliyəni seçəcəyi sənətdən asılı olmayaraq, yaxşı mütəxəssis
kimi görmək istəyirlər.
Onun
arzusu ali təhsil almaqdır. Amma buna daha çox məqsəd demək olar. Bundan sonra
o, daha yüksək zirvələrə qalxmaq istəyir. O, ömrü boyu yerində sayanlardan
olmaq istəmir. Planlaşdırdığı
bütün məqsədlərə çatmaq istəyir.
İnsanların yaddaşında xalqına xeyir verən bir şəxsiyyət
kimi qalmaq istəyir. Bunun üçün daim öz üzərində işləmək fikrindədir.
Комментариев нет:
Отправить комментарий