elan

1. Elan-Elan-Elan:Redaksiyamıza Bakı, Sumqayıt və digər bölgələrdə çalışacaq ştatdankənar müxbirlər tələb olunur. Bir ay sınaq müddəti olacaq. Maraqlananlar aşağıdakı nömrələr və e-maillə əlaqə saxlaya bilərlər.
2. “İstedadlar.biz” redaksiyası və www.istedadlarla.blogspot.com saytı yeniyetmə və gənclər arasında “Vətənimi tərənnüm edirəm” başlıqlı müsabiqə keçirir. Müsabiqə bir neçə yaş qrupunda və bir neçə nominasiyada keçiriləcək. Müsabiqədə xarici ölkələrdə təhsil alan azərbaycanlılar da iştirak edə bilərlər.
Yaş qrupu.
6-9 yaş qrupu
10-13 yaş qrupu
14-17 yaş qrupu
18-24 yaş qrupu
25-29 yaş qrupu
Nominasiyalar
Nəzm və nəsr əsərləri
Rəsm və təsviri incəsənət
İnşalar
Dekorativ tətbiqi sənət
Müsabiqədə iştirak etmək istəyən şəxslər işlərini müsabiqəyə bir neçə üsulla təqdim edə bilərlər.
Bakı şəhəri. Mətbuat pr. 529-cu məhəllə. “Azərbaycan” nəşriyyatı, III mərtəbə , 98-ci otaq. Bu ünvana bilavasitə gətirməklə.
Yuxarıda göstərilmiş ünvana poçt vasitəsilə göndərməklə. “Müsabiqə üçün” qeydi olmalıdır.
guneshjurnali@mail.ru elektron ünvanına göndərməklə.
Müsabiqəyə təqdim edilən işlərdə aşağıdakı məlumatlar mütləq öz əksini tapmalıdır:
İştirakçının soyadı, adı, atasının adı.
Doğum tarixi (gün, ay, il)
Təhsil ocağı və sinfi
Dəqiq yaşayış ünvanı
Ev və mobil telefonu
1 ədəd fotoşəkil
Bakı. Mətbuat pr. 529-cu məhəllə. "Azərbaycan" nəşriyyatı. III mərtəbə. 98-ci otaq.
əlaqə nömrələri: 5382322, 4086820, 4082954 e-mail: guneshjurnali@mail.ru

26 мая 2016 г.

Qaçabəyova Həlimə Yaşar qızı

 
Qaçabəyova Həlimə Yaşar qızı 14 fevral 2007-ci ildə Bakı şəhərində anadan olub. Valideynləri onun haqqında danışarkən qeyd etdilər ki, Həlimə çox sakit uşaq olub, rəqs etməyi, rəsm çəkməyi çox sevib. 3 yaşından rəsm çəkməyi öyrənib. Rəqsə olan marağı elə uşaqlıqdan ona uğur gətirib, belə ki,  Binəqədi rayonu üzrə təşkil edilən bağçalararası rəqs yarışlarında qalib gəlib. Rəqsi heç bir müəllimdən dərs almadan öz həvəsi ilə öyrənib. Hind rəqslərini xüsusilə sevir. Bir çox tədbirlərdə iştirak edib. Valideynləri onun rəsmə, həm də şeirə olan həvəsini gördükdə onu 26 saylı Uşaq Yaradıcılıq Məktəbinin rəsm və bədii qiraət dərslərinə yazdırıblar. Hazırda həmin dərnəyin ən fəal şagirdlərindən biridir.
Həlimə məktəbə başlayana qədər artıq yazmağı və oxumağı bacarırdı, bunu anasının köməyi ilə öyrənib. 7 yaşından başlayaraq, anası ona müxtəlif əl işləri hazırlamağı öyrədib. İndi Həlimə muncuqlardan, püstə qabığından, müxtəlif bitki toxumlarından maraqlı əl işləri hazırlamağı bacarır.
Həlimə R. Pirnəzərov adına 299 saylı məktəb-liseyin şagirdidir. Əlaçıdır. Bütün dərslərinə ciddi hazırlaşır, lakin riyaziyyat fənnini daha çox sevir. Məktəbin tədbirlərində Həlimə aktiv iştirak edən şagirlərdəndir. Novruz Bayramı tədbirində “Səməni” , Yeni il tədbirində “Qar qız” , “Təbiəti qoruyaq” tədbirində “Payız” rolunu canlandırıb. Gül bayramları ilə əlaqədar təşkil edilən tədbirlərdə də öz əl işləri ilə iştirak edib. Həmçinin bir çox tədbirlərdə milli, hind və avropa rəqsləri ilə çıxış edib, bəzən də şeirlər səsləndirib. Tədbirlərdə olan bütün çıxışları onun üçün maraqlı və yaddaqalandır. Tədbirlərdə fəal iştirak etməsi ilə əlaqədar olaraq bir neçə dəfə təltif olunub: Bəxtiyar Vahabzadənin yubileyi ilə bağlı tədbirdəki çıxışına görə Fəxri Fərmanla, 20 Yanvar şəhidlərinə həsr olunan şahmat yarışında ikinci yerin sahibi olduğuna görə diplomla, ən gözəl uşaq şəkilləri naminasiyası üzrə Fəxri Fərmanla, sınaq imtahanlarında yüksək nəticələr əldə etdiyinə görə.
Əldə etdiyi uğur və nailiyyətlərə görə anasına borclu olduğunu bildirən Həlimə gələcəkdə əl işləri və rəsmlərinin nümayiş edildiyi maraqlı bir sərginin keçirilməsini istəyir.
Həkim olmaq arzusundadır. Atası həkim olduğundan, onun iş prosesi Həlimədə maraq oyadıb, beləcə o da atası kimi həkim olmaq istəyib. Müalicəsi imkansız olan xəstə uşaqlar üçün müalicə üsulları tapmaqla tarixin yaddaşında qalmaq istəyir.
Asudə vaxtlarında rəsmlə məşğul olur, məntiq testləri həll edir, bədii kitablar oxuyur, nənəsi Səadət Osmanqızının  şeirlərini oxuyub öyrənir.

Əl işlərində daha çox vətən, təbiət, ana haqqında olan mövzulara üstünlük verir.

Комментариев нет:

Отправить комментарий