Bədəlli Aliyə Namiq qızı 17 iyul 2000-ci ildə
Sumqayıt şəhərində anadan olmuşdur. Sakit təbiətli, qaraqabaq, oyuncaqlarla, usaqlarla
oynamagı sevməyən, özlüyündə televizora baxan uşaq olub. Marağı velosiped sürmək,
şəkilli kitablara baxmaq olub.
Aliyə məktəbə gedənə qədər yazıb-oxumağı bilməsə də
şeir və nağılları yaxşı bilirdi. İstedadi ilə bağlı həvəs genetik həvəsdir. İlk
təhsili H. Quliyev adına kənd məktəbində almışdır. Hazırda isə Bakı şəhəri Binəqədi
rayon Sulutəpə qəsəbəsindəki 313 saylı tam orta məktəbdə oxuyur.
Dərslərini əla oxuyur, ən sevdiyi fənlər isə riyaziyyat,
ingilis dili və fizikadir. Aliyə istedadli şagird həmçinin oz üzərində işləməyi
sevir. O bir çox tədbirlərdə iştirak edib. Xocalı soyqırımı, Bəxtiyar Vahabzadənin
həyat və yaradıcılığına həsr olunmuş dəyirmi masa kimi tədbirlərdə şeir söyləməklə
iştirak edib.
Aliyə bildirir ki, həyatında ən uğurlu günü diplom
aldığı, ən xoşbəxt olduğu gün isə Azərbaycan dili fənnindən olimpiadada I yerə
çıxmaq xəbərini eşitdiyi gündür.
O 22 yanvar 2015-ci ildə “20 yanvar faciəsi
xalqımızın qəhrəmanliq səlnaməsidir” inşa müsabiqəsində III, 2015-ci ilin
mayında “Heydər Əliyev və müstəqil Azərbaycan” inşa musabiqəsinin rayon
turunda, şəhər turunda isə III yeri tutub. 29 may 2015-ci ildə təhsildə fərqləndiyinə
görə diplomla təltif olunub.
Aliyə əldə etdiyi uğurlara görə nənəsinə və
valideynlərinə borclu olduğunu söylədi.
O, riyaziyyat muəlliminə oxşamaq və gələcəkdə riyaziyyat
muəlllimi olmaq istəyir. 3 ildir k, bu fikrə düşüb. Bu fikrə gəlməsinin əsas səbəbi
riyaziyyata marağı digər fənlərə nisbətdə çox olmasıdır.
Aliyə asudə vaxtlarında riyaziyyatdan çətin testlər
həll edir, məntiqlə məşğul olur və bədii əsər oxuyur. Sevdiyi yazarlar Bəxtiyar
Vahabzadə, Mayn Rid, Hüseyn Cavid, Mirzə İbrahimov, Çingiz Aytmatov, Lev Tolstoy,
Məmməd Səid Ordubadi, əsərlər isə “Başsız atlı”, “Balaca şahzadə”, “Qılınc və qələm”,
“Azad hekayəsi”, “Qraf Monte Kristo”, “Ana dramı”, “Sonuncu mogikan”, “Talesiz
insanlar” və. s
Aliyə gələcəkdə uniiversitetdə dərs demək istəyir.
Yaxınlarına yararlı övlad olmaq, kimsəsiz insanlara
gücü çatan qədər yardım etmək və təhsil almaq imkanı olmayan uşaqlara cəmiyyət
üçün yararlı şəxsiyyət yetişmələrində dəstək olmaq qəhrəmanımızın ən ümdə
arsularındandır.
Комментариев нет:
Отправить комментарий